MYYNTIEHDOT

Tilaus

Tilaus BladeBox AB:n kautta tapahtuu klikkaamalla Osta-painiketta. Näin tekemällä hyväksyt Myyntiehdot sekä sen, että ostoon liittyy maksuvelvollisuus. Tietokantamme luo tilausvahvistuksen automaattisesti ilman manuaalista tarkistusta, ja se lähetetään antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Sinun on oltava täysi-ikäinen voidaksesi tehdä tilauksen. Alle 18-vuotiaiden tekemiä ostoja varten tarvitsemme huoltajan nimenomaisen luvan. Henkilökohtaiset tietosi, kuten nimi ja salasana, on suojattu jatkuvasti SSL-salauksella.

Hinta

Kaikki hinnat esitetään valuutoissa EUR ja sisältävät 25 %:n arvonlisäveron. Muita veroja tai maksuja ei lisätä. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin, arvonlisäveromuutoksiin, valuuttakurssimuutoksiin, loppuunmyytyihin tuotteisiin, kuva- ja tekstivirheisiin. Jos kyseessä on tilausvahvistuksessa annettua hintaa tai tuotetietoa koskeva ilmeinen virhe, kuten selitysvirhe tai vastaava, pidätämme oikeuden korjata kyseisen hinnan tai tiedon, ja asiakkaalle lähetetään uusi tilausvahvistus ja lasku. Sinulla on oikeus peruuttaa tilaus ilman kustannuksia, jos et hyväksy muutoksia. Mahdollinen alennuskoodi annetaan kassalla kohdassa Alennuskoodi. Alennuskoodeja ei voi yhdistää keskenään, ellei siitä ole selvästi ilmoitettu kyseisen alennuskoodin ehdoissa.

Saatavuus

Kaikkia verkkosivustolla näkyviä tuotteita on varastossa välitöntä toimitusta varten. Pidätämme oikeuden loppuunmyytyihin tuotteisiin, joiden saatavuutta ei ole vielä ehditty päivittää verkkosivustolla.

Toimitus
Toimitus tapahtuu yhteistyössä Postnord in kanssa ja lähetetään paikalliseen palvelupisteeseen. Lähetämme arkisin normaalisti 48 tunnin sisällä. Pyhäpäivinä vastaanotetut tilaukset käsitellään seuraavana työpäivänä.

Maksuvaihtoehdot


Maksu suoritetaan Klarna Checkoutin kautta. Maksutapoihin kuuluvat korttimaksu, lasku, erämaksu, Klarna Direkt, Konto ja suoramaksu Nordean, Danske Bank, Aktia, S-pankki, Säästöpankki, Pohjola. Voit helposti tarkastella laskujasi Klarnan sivustolla.

Maksuja ja tilauksia koskevia yleisiä tietoja

Pidätämme oikeuden olla toimittamatta tilausta, jos se mielestämme sisältää epäselviä tietoja tai jos me tai yhteistyökumppanimme pitävät sitä mahdollisesti epävarmana. Kyseisissä tapauksissa toivomme kuitenkin ymmärrystäsi, koska olemme vakuuttuneita siitä, että turvalliset ostotapahtumat on yhtä tärkeäitä sinulle kuin meille. Pyydämme lisäksi, että noudatat kortin myöntäjän kaikkia sääntöjä ja menettelyjä mitä tulee laittomaan ja luvalliseen käyttöön. Kaikki IP-osoitteet rekisteröidään, ja epäillyistä vääristä tilauksista voidaan ilmoittaa poliisille.

Peruuttamisoikeus

Etäsopimuksia ja muualla kuin elinkeinonharjoittajan toimitiloissa tehtäviä sopimuksia koskevaa lakia (Lag om distansavtal och avtal utanför affärslokaler, 2005:59) ja Kuluttajakauppalakia (Konsumentköplagen, 1990:932) sovelletaan. Mitään ostoa ei ole saatettu päätökseen, ennen kuin olet hyväksynyt tuotteesi. Jotta tuntisit olosi erityisen turvatuksi, tarjoamme 14 päivän vaihto-oikeuden. Harkinta-aika alkaa sinä päivänä, kun olet vastaanottanut tuotteen tai olennaisen osan siitä. Lain mukaan sinulla on oikeus käyttää tuotetta suuremmassa määrin kuin voitaisiin katsoa olevan tarpeellista tuotteen toimivuuden testaamiseksi. Meillä elinkeinonharjoittajilla on kyseisissä tapauksissa oikeus alentaa hintaa palautetun tuotteen arvonalennusta vastaavalla summalla. Ilmoita aina asiakaspalvelullemme etukäteen palautuksesta. Huomaa, että peruuttamisoikeus koskeee ainoastaan yksityishenkilöitä, ei yrityksiä, organisaatioita tai säätiöitä.

Sinun ei tarvitse ilmoittaa palautuksen syytä, mutta olemme aina kiitollisia kommenteista, jotka ovat arvokkaita meille. Palauta tuote yhdessä laskun tai sen kopion kanssa. Kaikki tuotteet skannataan ja identifioidaan ennen toimitusta. Kun olemme saaneet takaisin tuotteen ja todenneet, että se ei ole vaurioitunut tai vaihdettu, hyvitämme ostohinnan. Jos pakkaus on rikki ja/tai tuotetta on käytetty, päätämme arvonalennuksen suuruuden. Hyvitys tehdään mahdollisimman pian tai viimeistään 10 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet palautuksen. Palautusta ei saa tehdä postiennakolla tai jälkivaatimuksella, emmekä vastaa puutteellisesti pakatuista tai matkalla kadonneista palautuksista. Asiakas vastaa palautuskuluista, ja suosittelemme käyttämään seurattavaa jakelupalvelua.

Kuljetusvaurio

Jos lähetyksesi on vaurioitunut kuljetuksen aikana, sinun on mahdollisimman pian ja viimeistään kohtuullisen ajan puitteissa ilmoitettava siitä meille. Kohtuullisella ajalla tarkoitetaan kahta kuukautta. Joskus saat odottaa pidempään kuin kaksi kuukautta, esimerkiksi silloin, kun olet ollut matkoilla tai sairas. Vastaanottamisen yhteydessä havaittavasta näkyvästä vahingosta on ilmoitettava tuotteen luovuttajalle ja meille. Piilossa olevasta vahingosta, joka havaitaan vasta tuotteen pakkauksen avaamisen jälkeen, tarvitsee ilmoittaa vain meille. Palauta tuote meille ja ilmoita meille kustannuksista, niin korvaamme sinulle toimituskulut ja lähetämme uuden tuotteen. Hyväksymme kuvan vahingosta dokumentointivaihtoehtona. Palautusta ei saa tehdä postiennakolla, ja suosittelemme, että lähetät palautuksen täysin seurattavana lähetyksenä. Emme vastaa puutteellisesti pakatuista tai matkalla kadonneista palautuksista.

Reklamaatiot ja takuu

Sinulla on Kuluttajakauppalain (Konsumentköplagen) mukaisesti oikeus tehdä reklamaatio viallisesta tuotteesta viimeistään kolme vuotta toimituksesta ja saada vika korjattua. Sinun on tehtävä reklamaatio kahden kuukauden kuluessa siitä, kun olet havainnut vian. Joskus saat odottaa pidempään kuin kaksi kuukautta, esimerkiksi silloin, kun olet ollut matkoilla tai sairas. Kuuden kuukauden jälkeen sinun on voitava osoittaa, että vika on ollut olemassa alusta alkaen. Normaali kuluminen tai itse aiheutetut vahingot eivät kuulu reklamaatiotakuun piiriin. Tilausvahvistuksesi toimii takuutodistuksena. Säilytä asiakirja huolellisesti, sillä se vaaditaan, jos myöhemmin haluat käyttää takuuoikeuttasi. Jos saat viallisen tai väärän tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun mahdollisimman pian. Palauta tuote vastaanotetussa kunnossa vahinkoilmoituksen kanssa, niin saat virheettömän tuotteen tai rahasi takaisin, kun olemme tarkistaneet reklamaation. Ilmoita myös toimituskulut, jotta voimme korvata ne sinulle. Reklamaatioita ei saa tehdä postiennakolla, emmekä vastaa puutteellisesti pakatuista tai matkalla kadonneista palautuksista.

Kiistat



Noudatamme Yleisen kuluttajavalituslautakunnan (Allmänna reklamationsnämnden, ARN) suosituksia kiistatapauksissa.



Lunastamattomat lähetykset

Toimituksen yhteydessä Postnord lähettää sinulle ilmoituksen. Mikäli et nouda tai vastaanota tilaustasi ja jollemme saa muuta tietoa, käsittelemme näitä tapauksia oston purkamisena, eikä normaalioloissa palautuskuluja veloiteta. Otamme sinuun yhteyttä voidaksemme toimittaa lähetyksen uudelleen sekä saadaksemme selville syyn, miksi lähetystä ei lunastettu, jotta voimme estää sen toistumisen.

Ylivoimainen este (force majeure)

Emme ole vastuussa asiakkaalle, jos kaupan toteutuminen estyy tai vaikeutuu ylivoimaisen esteen vuoksi. Ylivoimainen este eli force majeure tarkoittaa olosuhteita, jotka eivät ole hallinnassamme, kuten sota, viranomaisten väliintulo, levottomuudet, energiahuollon puutteet, työmarkkinoiden häiriöt, työmarkkinaselkkaukset, kiellot, rajoitukset, puuttuvat luvat, onnettomuudet, tulipalo, sähkökatkokset, epäsuotuisat kuljetus- tai sääolosuhteet tai puuttuvat toimitukset alihankkijoilta.

Toimivaltaa koskevat säännöt

Näitä ehtoja hallinnoidaan, tulkitaan ja ylläpidetään Ruotsin lain mukaisesti. Nämä ehdot on viimeksi päivitetty 10.11.2017.

Kirjaudu sisään